Féline lanceert derde fotozoektocht ten voordele van Ziekenhuis Geel

07/06/2022

Voor het derde jaar op rij organiseert Féline een fotozoektocht in het hartje van Geel. De opbrengst gaat integraal naar de bouw van de nieuwe kinderafdeling Planeet Goudgeel van Ziekenhuis Geel.

In coronatijden ontdekte Féline samen met haar ouders het plezier van fotozoektochten afleggen. Zo kwam ze op het idee om er zelf ook eentje uit te stippelen rond haar woonplaats in Sint-Dimpna. Die eerste zoektocht leverde al meteen 578 euro op. Met de tweede editie vorig jaar zamelde ze zelfs 1.250 euro in. Beide bedragen schonk Féline integraal aan het Dimpnafonds van Ziekenhuis Geel.

“Blijkbaar kregen ze bij Toerisme Geel al vragen over onze nieuwe fotozoektocht. We hebben duidelijk al enkele fans. We konden dus niet anders dan ook echt een derde fotozoektocht lanceren”, lacht Kevin, vader van Féline.

De nieuwe route is ongeveer 4 kilometer lang en brengt je onder andere langs de nieuwe revalidatietuin en herdenkingstuin van Ziekenhuis Geel.

De opbrengst gaat dit jaar voor een tweede keer op uitdrukkelijk verzoek van Féline naar de bouw van de nieuwe kinderafdeling Planeet Goudgeel van Ziekenhuis Geel. “We zijn heel trots op Féline”, zegt Jan Flament, CEO van Ziekenhuis Geel. “Het is mooi om te zien dat zo’n jonge meid mee haar schouders zet onder een liefdadigheidsproject. Mede dankzij haar initiatief kunnen we onze nieuwe kinderafdeling zo kindvriendelijk en aangenaam mogelijk maken voor onze jongste patiënten.”

Info & deelname

Wil je graag deelnemen? Vraag je deelnameformulieren bij de dienst Toerisme op de Markt in Geel, de opnamebalie van Ziekenhuis Geel, bakkerij Steurs in de Dr. Van De Perrestraat of frituur Benny op Rijn. Of stuur een e-mail naar fotozoektocht_stdimpna@outlook.com.

Door je deelname kan je de nieuwe kinderafdeling van het ziekenhuis steunen met een vrije gift bij inlevering van je antwoordformulier. Op 1 september wordt het ingezamelde geld integraal overgemaakt aan het Dimpnafonds van Ziekenhuis Geel.

Prijzen

Extra goed nieuws: met je deelname kan je ook een mooie prijs winnen! Heel wat sponsors en lokale handelaars hebben namelijk een mooie prijzenpot samengesteld. De winnaars worden geloot op 1 september. Veel succes!